Dauguma mūsų kovojame dėl reklamos, net reklama prasideda nuo mokyklos suolo ir baigiasi universitetu ar darbu, kur save stengiamės parduoti. Vieni gali mus juodinti ir juoktis, kad kažko nesugebame, o iš tikrųjų reklama prasideda nuo mūsų žinių ir patirties, kur stengiamės sukurta vertę parduoti, o ne paleisti vėjui ir kalboms, kurios mums nesuteikia ritmo, harmonijos, našumo, bei svarbiausio pasitikėjimo. Reklama sutinkama visur, bet ne ten, kur tamsu, kur nieko nesimato ir nėra jokių galimybių. Reklama, kaip motina, kuri rūpinasi savo vaiku ir stengiasi padėti, kad vaikas būtų vertinamas ir mylimas, tačiau neįpareigojant galima teigti, kad reklamą dabar patys valdome ir stengiamės sukurti vertę.
Sukurti reklamos vertę reikia išradingumo ir sumanumo, tačiau visada lemia mūsų pasirinkta strategija, kuri įtakoja mūsų klientus. Kai norime, kad klientai neužmirštu mūsų sukurtos paslaugos ir vertės turime pristatyti naudą, kad klientai žinotų, kiek vertinga rinktis ir pasirinkti, tai kas aktualiausia. Tarkime, kad mūsų paslauga pati mažiausia, bet norime, kad klientai užfiksuotų ir turėtų atmintyje sprendimus, todėl reikia nuolatos rodyti per įvairiausius kanalus, kurie būtų pastebimi. Tai gali būti ir facebokas, youtubas, regiono televizija ar spauda. Svarbiausia, kad klientai matytų, būtent kas gali padėti sprendimams ir suteikti naudos. Nėra tokio žmogaus, kuris neieškotų naudos, todėl reikia tik išradingumo ir tikslumo reklamoje, kad klientų auditorijos būtų pasiekiamos ir lanksčiai norėtų priimti naujoves ar naujus iššūkius.
Mums reklama lyg deimantas, kurį kiekvienas privalo šlifuoti ir saugoti, kad reklamos forma ir vertė būtų prieinama. Nėra tokios reklamos, kuri nebūtų įdomi, tačiau kada reklama gaminama dėl reklamos atsiranda trūkumų, kurie nėra mūsų naudai veiksmingi, nes pasikartojančios reklamos, tai gali būti tik hitai, topas, o ne aido garsas, kuris atkartojamai lyg veidrodžio atspindys veikia. Reklamos pikas prasideda nuo ankstyvo rudens ir baigiasi ties naujaisiais metais , nors pačios stipriausios reklamos , kurios akcentuoja laiko problema, kuri dažniausiai mumis aplanko suteikia daugiau našumo, nei ledai žiemos laiku, nebent pateikimas drąsus ir tikslingas, bet mažai tikėtina, kad pasirinktos reklamos ne savo laike bus atsiperkančios.Reklamą galima pradėti kurti nuo šiandien dienos, kaip reperiai daro tatuiruotes ir stengiasi tobulinti savo kūną, kad reprezentuodami įtikti savo auditorijai, tai taip ir paslaugos kūrėjai stengiasi gausinti klientus po vienos ar kitos reprezentacijos. Mums svarbi reklama, nes kitaip neatrasime klientų. Poveikis – reklama suteikia naudos.