Lietuvių finansinio neišprusimo nuolatinė pasekmė visada yra pinigų stygius. Jau nekalbant apie tai, kad žmonėms reiktų investuoti, bet visų svarbiausia, jiems reikia mokėti taupyti ir tinkamai paskirstyti pinigus. Daugiausia pinigų remiantis paskutine statistika išleidžiame maistui, net 41 procentą, antroje vietoje dėstosi būsto išlaidos – komunaliniai mokesčiai, toliau seka transportas, rūbai ir visa kita. Lietuviai apskritai unikali tauta, uždirbanti 17 milijardų eurų, išleidžianti 20 milijardų eurų ir dar pusę milijardo eurų sugebanti atsidėti juodai dienai.
Šiuo atveju reikėtų žiūrėti į didžiausias išlaidas ir jas mažinti. Taigi, maistas. Šioje vietoje dauguma žmonių išleidžia nereikalingiems dalykams, kurie turi bendrą dalyką – akcijas. Akcijos jau senokai nėra taikomos pinigų taupymui, dažniau kaip tik išleidimui. Dažnai nusiperki šiuo metu nereikalingą produktą, kurį kaip ir mėgsti, tačiau nenorėtum jo šiandien, rytoj ar poryt valgyti. Taip jau įšaldai dalį pinigų. Nors atėjai pirkti tik vieno dalyko. Išeini su keliais dalykais save teisindamas, kad va, buvo akcija. Dažniausiai paveikiama per emocijas, pastaruoju metu per vaikų emocijas. Ypač išpopuliarėjo žaislų ir komplektų dovanojimas už tam tikrą pirkinių kiekį, o tada jau mamos galvoja, kaip išleisti tuos 10 eurų, kad vaikas gautų savo “puponautą”, “angry birds”, “looney tunes”, “simpsonų magnetuką” ar dar ką nors kolekcionuojamo. Aišku, anksčiau buvo pradėta naudotis ir suaugusiųjų poreikiais, nuolat siūlomi peiliai, puodai, indai, patalynė, čiužiniai, sodo įrankiai, darbo įrankiai ir kitos priemonės. Jos pirmiausia, kiek pamenu, pasirodė Rimi prekybos tinkle, tačiau tą idėją labai greitai nusikabino ir kiti prekybos tinklai. Žinoma, gudrybių yra ir daug daugiau, tačiau šios yra šiuo metu itin populiarios ir dar veikiančios mūsų piliečius.