Tiekimo grandinę įmonėje sudaro šie pagrindiniai elementai: prekių ar žaliavų įsigijimas, gamyba, tiekimas, transportavimas, sandėliavimas ir klientų aptarnavimas.
Plačiau galima apibūdinti, kad tiekimo grandinė strategiškai sujungia visus šiuos etapus ir savyje talpina įmonės valdymo sistemos sprendimus, kurie ne tik efektyviai padeda atlikti kasdieninius darbus, bet ir padeda greitai surasti problemos sprendimą ar numatyti galimus tiekimo grandinės trukdžius. Taip efektyvi tiekimo grandinės ir logistikos valdymo sistema padeda stebėti ir kontroliuoti prekių užsakymą ir jų tiekimą, prekių korteles, projektų aprašymus ir jų etapus, tiekėjus ir užsakovų informaciją, sandėlio darbą, transportavimą bei vidinius nurašymo aktus.
Papildomai naudojantis šia sistema yra sandėlio valdymas, kuris vyksta ne tik sandėlio viduje, paruošiant krovinius pervežimui, tiek išorėje, kai numatytos prekės ar krovimai yra pristatomi į paskirstymo vietą. Tam, kad šie procesai nesustojamai efektyviai veiktų, reikalingas tinkamas sandėlių valdymas ir administravimas. Visa tai kontroliuoti ir suvaldyti padeda šiuolaikinės IT technologijos, kurių paklaba yra sukuriamos efektyvios logistikos valdymo sistemos, kurios padeda itin greitai ir efektyviai atlikti įvairius veiksmus bei sumažina klaidingų užsakymų įvykdymo tikimybę.
Taip pat yra galimybė realiu laiku stebėti prekių ar žaliavų gavimą ar pirkimą, jų judėjimą tiekimo grandinėje. Todėl yra svarbus ir atsargų valdymas, kuris tiesiogiai veikia įmonės veiklos sėkmę ir pelną, nes padeda grąžinti investuotas lėšas. Taip didina jos konkurencinį pranašumą ir suteikia daugiau galimybių plėtoti įvairius verslo sandorius, susijusius su importu ar eksportu, verslo plėtra į tarptautines rinkas ir naujų užsakovų poreikių tenkinimo efektyvumą.
Norint efektyviai valdyti savo turimą verslą ir optimizuoti įmonės kaštus rekomenduotina ieškoti tinkamiausio išmanios tiekimo grandinės sistemos valdymo sprendimo integravimo į savo kasdieninius darbus.