Sėkmingas verslas turi koja kojon žengti su vis modernėjančiu pasauliu: spartinti komunikaciją tiek su klientais, tiek tarpusavyje, didinti užsakymų, gamybos ir pristatymo greičius ir nuolat sekti rinkos naujienas. Čia padeda įvairios IT sistemos. Tačiau, ar jos reikalingos tik didelėms įmonėms, kur informacijos mastai kasdien – didžiuliai, ar ir mažesnėms, kurios informacijos turi kelis kartus mažiau?
Nekalbame apie IT sistemų reikalingumą didelėms įmonėms, nes čia negali būti net klausimo. IT sistemos padeda suvaldyti didelius informacijos srautus, todėl padeda išvengti perteklinės informacijos, padeda verslo procesus optimizuoti ir automatizuoti. Tačiau vidutinės ir mažos įmonės dažnai svarsto, ar joms IT sistema reikalinga, ar ne.
Vis dėlto, nereikia galvoti, kad IT sistemos efektyvios tik didelėms įmonėms, nes sistemos yra pritaikomos konkrečiai įmonei, atsižvelgiant į jos veiklos pobūdį, dydį ir informacijos srautus. Nereiškia, kad mažai įmonei bus įdiegiama tokia pati IT sistema kaip ir didelei. Mažai įmonei dažnai užtenka ne tokios sudėtingos, mažiau galimybių turinčios sistemos.
Bet kuriuo atveju, IT sistema padeda sutaupyti resursų: tiek laiko, tiek žmogiškųjų išteklių, tiek finansų, sumažina klaidų tikimybę, ypač žmogiškojo faktoriaus, užtikrina duomenų patikimumą ir tikslumą, taip pat verslo procesų efektyvumą.
Į IT sistemą darbuotojai gali suvesti įvairią informaciją apie žaliavų tiekimą, jų likučius, gamybą, likučius sandėlyje, taip pat klientų užsakymus, informuoti apie jų eigą, pristatymą, taip pat dalintis kita informacija. Tai labai spartina komunikaciją tarpusavyje ir su klientais, o kartu kuria pridėtinę vertę.
Taigi, jei svarstote, ar Jūsų įmonei reikalinga IT sistema, turite pagalvoti, ar Jums reikalinga sklandesnė komunikacija, mažesnė klaidų tikimybė ir resursų sumažėjimas. Jei taip, atsakymas – vienas.