Visasezoninės padangos, dar žinomos kaip universalios arba daugiasezonės, sujungia vasarinių ir žieminių modelių savybes. Sujungti abiejų tipų padangų privalumus vienoje padangoje yra didelis iššūkis. Ne veltui sakoma, kad padangų gamybos menas yra rasti tinkamą parametrų pusiausvyrą, kad būtų patenkinti vartotojų lūkesčiai. Tačiau į kuo įvairesnes kelio sąlygas reikia atsižvelgti, tuo sunkesnė užduotis kyla jas pagaminti.
Asimetriškos universalių modelių padangos leidžia įvesti elementus, atsakingus tiek už vasaros, tiek už žiemos kelius. Paprastai tai apima dvi protektoriaus puses: vasarą ir žiemą. Vadinamieji vasariniai elementai dažniausiai turi „išorinę“ pusę, t.y., kurią reikia įdėti. Universali padanga, aiškiai atskirianti žieminį (vidinį) ir vasarinį (išorinį) protektorių. Universalios padangos turėtų užtikrinti mums priimtiną eksploatacinių savybių lygį ištisus metus, ypač esant vidutinėms naudojimo sąlygoms. Naudodami universalias padangas visada būsime pasiruošę netikėtai atėjusiai žiemai ar netikėtam pavasario sugrįžimui. Todėl pagrindinis jų pranašumas yra universalumas. Ištisus metus veikiantys modeliai nereikalauja sezoninių padangų serviso apsilankymų norint pakeisti padangas. Taip sutaupysite laiko ir pinigų – galite rūpintis tik sezoniniu ratų balansavimu.
Gerų universalių padangų komplektas, kurį siūlo garsus gamintojas, gali būti geresnis sprendimas nei du pigiausių „sezoninių“ padangų komplektai. Toks sprendimas prasmingas vairuotojams, kurių metinė rida yra nedidelė (mažiau nei 5-6 tūkst. kilometrų per metus) ir daugiausia keliauja mieste. Kodėl? Įveikdami nedidelį skaičių kilometrų saikingu stiliumi, daugiausia mieste, negalime naudoti sezoninių padangų, kol jos nepraranda savo savybių. Šios padangos sensta greičiau nei susidėvės. Be to, reikia atsižvelgti į tai, kad sąlygos, su kuriomis susiduriame mieste, yra gana retai ekstremalios. Daug geriau po 4-5 metų ir nuvažiavus 40 000 km, pakeisti visasezoninių padangų komplektą nei naudoti du sezoninius padangų komplektus 10 metų.