Reklama internete tampa populiariausia ir pačios stambiausios įmonės, bę kitų reklamos skleidimo kanalų, naudoja ir internetą. Manoma, kad reklama internete bus populiaresnė nei reklama spaudoje ar radijoje. JAV jau 2000 m. išlaidos sėkie apie 7 mlrd dolerių, 2003 apie 10 mlrd JAV dolerių. Planuojama, kad ateityje šios sumos bus vos ne dvigubai ar trigubai didesnės. Internetas yra platus ir interaktyvus, to negali užtikrinti jokia kita žiniasklaidos priemonė. Kita vertus, internetas yra globalus informacija randama labai greit ir patogiu budu, šaltinių taip pat yra labai daug. Kolkas lyginant reklama internete su kitomis reklamos rušimis ši reklama yra viena pigiausiu. Tačiau JAV nacionalinės reklamuotojų asociacijos (Association of National Advertisers) duomenimis, net 68 proc. JAV reklamos užsakovų skundžiasi, kad yra sunku (tikriausiai net neįmanoma) apskaičiuoti, kiek atsiperka investicijos į reklamą internete. Taigi neispresta klausimas yra kodėl milžiniška populiarumą turintis portalai nesulaukia tiek reklamos kiek jos norėtu gauti. Seniau populiariausia reklama budavo internetiniai skydeliai, tačiau tyrimai parodė, kad vidutiniškai tokį skidelį paspaudžia ape 1 ar 2 procentai lankytojų. Dar priklauso koks tai skydelis,kaip jis atrodo ir panašiai, kuo neiprastesnė forma ar nepaprasti sprendimai visada padeda sulaukti daugiau dėmesio, dar priklauso kurioje vietoje tinklalapyje yra skydelis. Amerikoje prieš kelerius metus reklaminių skydelių internete buvo daugiau (7–8 proc.), vėliau jų sumažėjo. Tokį reiškinį galima lengvai paaiškinti. Žengiant pirmuosius žingsnius internete, viskas yra įdomu, todėl vartotojai dažnai spaudinėja įvairius reklaminius skydelius. Dabar į tokius skydelius vartotojai net nekreipia dėmėsio nes jie su jais tiesiog apsiprato ir jie pasidarė nebeįdomus. Lietuvoje kolkas tokie skydekliai sulaukia daugiau dėmesio nei JAV, nes Lietuvoje yra dar nemažai pradedančių naudotis internetų ir skydeliai juos dažniausiai sudomina.