Pirmas žingsnis pradedant verslą yra išsiaiškinti, ko norite. Smulkaus verslo idėjų paieška yra užduotis, kurią galite atlikti sistemingai, pasikliaudami laiko patikrintais metodais, kurie pasiteisino kitiems verslininkams. Būtinai atlikite rinkos analizę, kad įsitikintumėte, jog yra pakankamai paklausos ir ar konkurencija nėra per daug perpildyta. Kaip savininkas, verslo plano rašymas padeda formalizuoti jūsų idėją ir gali supaprastinti verslo kūrimo procesą, priversdamas jus susėsti ir metodiškai viską apgalvoti. Svarbu tvirtai suvokti savo ko tikitės iš verslo, nes tai reiškia tik tai, kad šiuo metu aktyviai neteikiate pirmenybės sprendimo paieškai; tai daug geriau nei būti nepasirengusiam, ypač jei stengiatės atsakyti į šiuos klausimus ieškodami finansavimo. MB steigimas kaina priklauso nuo to ar tai darysite pats ar kreipsitės į įmonę, kuri jums sutvarkys visus formalumus.
Kitas žingsnis: įkvėpimui gali būti naudinga pažvelgti į kai kuriuos verslo plano pavyzdžius, kad viskas būtų pradėta. Jei jus domina plano rašymas, bet jus atmetė daugybė dokumentų, sukūrėme nemokamą verslo plano šabloną, kurį iš tikrųjų naudosite. Pasirinkite įmonės pavadinimą. Pradedantiesiems jūsų įmonės pavadinimas yra universalus rinkodaros aspektas – jis rodomas visur, kur darote. Padarykite viską paprastai ir susitelkę: suraskite pavadinimą, kuris aiškiai parodytų, ką darote, trumpą ir įsimintiną bei atitinkantį jūsų misiją ir viziją. Tai nėra lengva užduotis, tačiau ją galima pasiekti pasitelkus šiek tiek išradingumo. Kitas veiksmas: įmonės pavadinimo generatorius gali padėti jums sugalvoti pradinį idėjų rinkinį – visa kita priklauso nuo jūsų. Jei pradedate nuo nulio, taip pat yra keletas laiko patikrintų praktikų, kuriomis galite pasiremti. Koks yra potencialios galimybės dydis? Verslininkai dažnai pernelyg atmestinai žiūri į mažas rinkas. Taip, rinkos dydis turėtų atitikti jūsų ambicijas, tačiau konkrečios nišos galimybių dydį lemia keli kiti matmenys. Pavyzdžiui, jei produkto kategorijoje yra palyginti mažai aktyvių klientų, tačiau produkto kaina yra gana didelė ir jį reikia nusipirkti, tai yra patraukli galimybė, kurios į rinkos dydį orientuoti įkūrėjai gali praleisti.